Retete monti

Retete monti

joi, 30 iunie 2011

Imi face placere sa stiu ca cititi aceste randuri....

...si pentru ca sub Soare este loc pentru Toti....si pentru ca am atatea ganduri pe care vreau sa le impartasesc apropiatiilor mei...si pentru ca imi place sa vorbesc si sa scriu:) ...iata ! mi-am facut si eu blog...asadar imi asum acest fapt si sunt pregatita in orice moment sa citesc atat parerile de bine cat si cele contra , referitor la postarile mele...aici voi impartasi si voi discuta cu voi,  cititorii mei despre viata, despre noi oamenii, despre actiunile si faptele noastre de zi cu zi si nu in ultimul rand despre ce inseamna o ALIMENTATIE SANATOASA in ceea ce ma priveste pe mine dar si pe voi (cei care aveti placerea ca in mod politicos sa adaugati cate un comentariu cu rol constructiv)...din 2008 cochetez cu un regim de viata mai sanatos decat faceam inainte ,o alimentatie in functie de IG= indice glicemic...am citit , m-am informat si am placerea sa va impartasesc din experienta mea de pana acum si sa va vorbesc despre multe alimente Noi care au aparut in Gradina mea:)...sper ca acest blog sa va vina in ajutor si usor , usor , putin cate putin sa ajungeti sa faceti schimbari majore atat in viata si alimentatia voastra cat si a familiei voastre...si de ce nu,  sa culeg si eu de la voi numai lucruri bune.Va astept cu drag in gradina mea sa stam la "doua randuri de vorbe":)!

Next: Alimentatie in functie de IG

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu