Retete monti

Retete monti

marți, 23 august 2011

Carne de vita cu legume

         Ideea de a incerca aceasta reteta mi-a venit in urma unei cine luate la un restaurant mongolez...mi s-a parut  gustoasa , simpla si f sanatoasa ( si fara ulei)...bineinteles ca este o reteta adaptata de mine, eu renuntand la orezul si sosurile lor care tre sa recunosc ca erau f faine...la o data viitoare am sa adaug si eu ceva sosuri...



Ingrediente (2 pers):
  • carne de vita 300 gr
  • dovlecei- 1
  • morcov- 1
  • ceapa - 1 medie
  • ardei rosu-1
  • telina verde- 1 fir
  • sare si cimbru
Mod de preparare:
  • taiem carnea fasii subtiri
  • spalam si taiem legumele fasii subtiri
  • adaugam carnea in tigaia antiaderenta ori pe o plita metalica pe flacara de la aragaz si o lasam sa se faca la foc mare cca 2-3 min (depinde de textura carnii)...daca e nevoie putem adauga f putina apa
  • adaugam legumele si se lasa pe foc pana se inmoaie putin
  • adaugam putina sare si cimbru (orice tip de ierburi aromatice dupa gust)
  • optional se stropeste cu lamaie
  • acest fel de mancare poate fi servit cu piure de conopida
  • pe cat de colorat pe atat de gustos
  • Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu