Retete monti

Retete monti

duminică, 28 august 2011

Pui aromat la cuptor (reteta monti)




Va spuneam cateva zile in urma ca am sa transform puiul de la supa de rosii.Eu zic ca mi-a iesit ceva delicios ba mai mult de atat am primit si aprecieri  din partea baietilor mei:). Toto a gustat doar din pieptul de pui dar a fost mai mult decat multumit:) Va recomand sa incercati aceasta reteta pentru ca este cu adevart f simplu de executat iar de la aroma verdeturilor romanesti(totul depinde de ierburile aromate ce le gasim in casa) pana la gust nu este decat un pas , acela de a astepta 15-20 de min pana este gata puiul.

Ingrediente:
  • puiul de la supa
  • sare
  • ulei
  • cimbru
  • sosul de rosii
  • ardei gras rosu / gogosar
  • ardei gras galben - pentru un plus de culoare
Pentru sos:
  • pasta de rosii (home made)
  • sare
  • usturoi
  • leustean
  • boia de ardei iute
  • cimbru
  • maghiran
Mod  de preparare:
  • asezam puiul din supa intr-un vas de sticla sau o tava pentru cuptor
  • il ungem cu sare, ulei si cimbru

  •  preparam sosul: intr-un vas adaugam pasta de rosii cu usturoiul si verdeturile , fie proaspete sau uscate si un praf de sare dupa care le amestecam

  • adaugam sosul peste puiul din tava
  • apoi adaugam ardeii taiati fideluta


  • dam puiul la cuptor pentru 15-20 de min la foc potrivit (170-180 grade C)- depinde de cuptor- pana se rumeneste frumos iar sosul da un clocot...sa nu uitam ca puiul este deja fiert


  •   Pofta buna!
  •  noi abia ce ne-am intors din tara ...si daca tot avem aici minunatiile de ierburi traditionale romanesti...si ca sa nu fie trecerea brusca de la o tara la alta am ales sa servim acest pui cu un vin romenesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu