Retete monti

Retete monti

marți, 11 octombrie 2011

Pizzette Margherita


O idee minunata de mic dejun cand ai invitati prietenii la tine.Simplu , repede si gustos.

Ingrediente:
  • 500 gr de faina
  • 1 lingurita de sare
  • 5 linguri de ulei de masile(sau orice alt ulei)
  • 1 pliculet de drojdie uscata (aluatul nu trebuie lasat la dospit)
  • 250 ml de apa calduta / lapte
Compozitie:
  • sos arrabbiata/ sos de rosii
  • 400 gr de mozzarella
Mod de preparare:
  • facem coca - eu am adaugat toate ingredientele la masina de paine si am framantat 10 min
  • intre timp incalzim cuptorul
  •  am impartit aluatul in doua 
  • am luat prima parte si am intins o foaie subtire
  • am uns-o cu sos arrabbiata
  • am adaugat mozzarella 

  •  am rulat  foaia 
  •  am taiat cu mare atentie si rabdare felii- de recomandat sa aveti un cutit bine ascutit
  •  am asezat feliile in tava si le-am dat la cuptor 20 de minute- timpul de coacere difera in functie de cuptor
  • au iesit f bune si cam asta a mai ramas :)
  • Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu