Retete monti

Retete monti

duminică, 20 mai 2012

Omleta cu branza si ardei



Nu am sa ii fac o descriere anume ci doar am sa spun atat:" se face usor, e gustoasa si tine de foame":) O puteti face in oricare alta varianta...totul tine de gust si de ce anume gasim prin frigider in dimineata respectiva...poate fi f usor servita si la serviciu dar indraznesc sa spun ca si la scoala in loc de nesenatosul sandwich. Eu ca sa imi simplific diminetile in care mereu sunt pe fuga , fac aceasta omleta de seara si o tin la frigider. O servesc rece pentru ca mie asa imi place dar poate fi  si reincalzita. Mentionez ca nu folosesc niciodata cantitati exacte. Sunt sigura ca este un mic dejun ce nu lipseste romanilor de pe masa din cand in cand.

Ingrediente:
  • oua 
  • branza feta/ quartirolo- poate fi orice alta branza va place, pe cat posibil mai slaba in grasimi
  • ardei 
  • Optional:  ceapa, dovlecei, ciuperci, rosii etc...
  • batem ouale spuma si adaugam branza si ardeiul taiat felii subtiri sau cuburi
  • folosesc o tigaie speciala (antiaderenta ) 
  •  adaug intreaga compozitie si las la foc mic pana se face pentru ca nu vreau sa se arda iar omleta sa fie necoapta.

Cam asa arata omleta abia scoasa din tigaie.
 POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu