Retete monti

Retete monti

vineri, 25 mai 2012

Parjoale la cuptor



As fi vrut sa le numesc parjoale moldovenesti ca de prin zona Moldovei ma trag si eu dar nu am pus "tati di trebuinta" unor astfel de parjoale (paine, faina sau posmagi) ca drept urmare le voi lasa cu denumirea de parjoale simple, la cuptor. Dar pe cat sunt de simple pe atat ies de bune si mai usor de digerat. Asa cum v-am obisnuit deja,  incerc sa nu complic lucrurile prea mult in bucatarie si aici ma refer la ingrediente. Am renuntat la multe dintre cele care mi se par inutile sau tin doar de traditia felului respectiv de mancare. Si ca sa fim si noi in trend cu mancarurile dietetice zic sa purcedem la lucru si sa vedem rezultatul final!

Ingrediente:
  • 600 gr carne macinata de vitel
  • 3 oua
  • 1 morcov ras
  • 1 ceapa data prin razatoare (si scursa bine de zeama)
  • usturoi, marar, cimbru, sare , piper- dupa gust
Mod de preparare:



  •  amestecam bine toate ingredientele
  • intre timp pregatim o tava tapetata cu hartie de copt ( pe care am udat-o cu apa si am stors-o)- in felul acesta sunt sigura ca nu se vor prinde de tava
  • inmuiem mainile in apa si dam forma dorita parjoalelor dupa care le asezam in tava
  • le dam la cuptor ,la o temperatura de 180- 20 de grade si le lasam cca 50 de minute.Depinde si de cuptor...cand capata o culoare usor maronie le verificam sa vedem daca sunt coapte.
  • se pot servi alaturi de o salata, piure de conopida sau in sos de rosii

  • nu folosim ulei si nu avem grasimi- sunt ideale si pentru copii
  • Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu