Retete monti

Retete monti

joi, 1 septembrie 2011

Piept de curcan cu legume si orez basmati ( reteta monti F1)



     Dedic aceasta reteta finilor mei ..."ei stie de ce!":)) ...si aceasta reteta are o istorioara in spate...am fost la restaurantul chinezesc si am mancat acest fel de mancare care a fost super delicios...bomba a venit dupa ce am terminat de mancat cand am recitit la ingrediente si am vazut  ca era scris amidon...in acel moment mi-am propus ca voi prepara si eu acest fel in modul meu ,adaptata dar mai sanatos..zis si facut!:) Va recomand si voua.

Ingrediente ( 2 pers):
  • 400 gr piept de curcan
  • 1/2 ardei rosu
  • 1/2 ardei verde
  • 1 dovlecel
  • 1 castravete
  • 1 ceapa
  • 4 linguri de sos de ardei (sos arrabbiata)  sau sos de rosii
  • ulei
  • sos soia sarat
Mod de preparare:
  • incingem bine tigaia, adaugam uleiul si pieptul de curcan taiat cubulete
  • adaugam sos de soia si lasam 5 minute cu capac pana se face pieptul de curcan

  • adaugam legumele spalate , curatate si taiate in bucati mai mari


  •  cand sunt gata legumele asezam totul pe platou
  •  servim alaturi de orez basmati gatit la aburi


  • se pot servi dupa gust 3 sosuri:de soia, otet balsamic si sos picant de ardei
 

Pofta buna!

 

!! aceasta nu este o reteta originala chinezeasca respectata intocmai...reteta originala a fost doar un punct de plecare




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu