Retete monti

Retete monti

miercuri, 14 decembrie 2011

Spuneti "Adio!" bestiei!

          Astazi , pe la jumatatea zilei au fost cateva ore de shopping numai pentru mine.Vin sarbatorile si imi place sa colind prin magazine , sa imi clatesc ochii si sa imi golesc buzunarele daca am de ce:) si pentru ce imi place.Zis si facut. Imi iau piciul si hai la centrul comercial. Iesim dintr-un magazin, intram in altul , ne mai oprim sa pupam cate o catelusa, bem o cafeluta si iar o luam la picior cu inima saltand de bucurie auzind colinde  (chiar daca nu sunt romanesti) si vazand lumea plina de sacose si cutii de cadorui care mai de care mai mari si mai colorate. La un moment dat vraja sarbatorilor se sparge,  aud niste tipete iar catelul incepe sa latre.M-am uitat din inertie sa vad ce se intampla. Eram chiar in dreptul magazinului de jucarii iar intre usile de la intrare se blocase o tanara. Fac 2 pasi indreptandu-ma spre ea si in secunda urmatoare apare cosmarul.
        In spatele ei era o bruta de om de vreo 2 m si peste 100 de kg care dadea in ea ca intr-un sac de cartofi si care tot 'mnealui blocase usile cu piciorul.La primul impact eu am crezut ca si el este tot un client ce dorea sa iasa.Se pare ca m-am inselat.Purta in brate si un copil care parea sa aiba doar cateva luni. Imediat ce am inteles pericolul am facut cativa pasi inapoi , mi-am luat catelul in brate si zic Doamne ce sa fac? Eram inmarmurita si tremuram de teama de parca victima as fi fost eu.Nu este deloc greu sa te pui in pielea acelei femei cand asisti la o asa scena. A tinut-o de par pana in parcare la masina ,iar ea tipand ca in gura de sarpe.Copilul cred ca era prea mic si nu realiza.Nu se auzea deloc plangand sau Dumnezeu mai stie ce era cu el in acele momente. Au urcat in masina si nu am mai spus decat :" Doamne ai grija de ea si de copil!". In urma lor au iesit vanzatorii si cativa clienti.De ce? De spectacol clar!Si acum , voi care stai in fata calculatoarelor si cititi aceste randuri sa nu imi spuneti ca voi interveneati si ca salvati "printesa din ghearele mortii"! Nu ai cum sa te bagi in viata si familia omului chiar in acele momente daca nu vrei sa risti sa"ti-o furi si tu". Nu sunt de acord cu calcatul "peste cadavru" .Mi se pare de o cruzime greu de explicat in cuvinte , din moment ce pericolul e trecut si poate tu poti salva acea viata.Dar asta este un alt subiect.
          Ca sa fac eu morala acelei brute ar fi timp irosit , ce vreau eu sa reliefez din toata povestea asta este ca de cele mai multe ori femeile sunt vinovate! De ce? PENTRU CA STAU SI SE COMPLAC ! Ba mai mult mai fac si cate un copil , suflet nevinovat , in speranta ca bruta se va face ingeras si o va lovi mai "in tacere". Gresit! Absolut gresit! Cititi fetelor pana la capt aceste randuri si dati-le mai departe.Se fac tot felul de campanii" Stop violenta!" dar uneori mi se par inutile pentru niste femei care se limiteaza la o astfel de viata .Daca o bruta isi pierde cumpatul intr-un magazin pentru copii si cu propiul lui copil in brate ii loveste cu atat cruzime mama, credeti voi ca era pentru prima data!? Eu imi bag mana in foc ca nu! Acea femeie ar fi trebuit de mult sa puna capat acestei suferinti nu sa o transmita si copiilor ei. Aici ma doare si de asta le condam. Orice femeie trebuie sa se vada pe ea insasi ca un pahar de cristal. Cand s-a lovit paharul s-a si spart nu s-a ciobit! Ne luam un alt pahar si pe viitor suntem atente sa nu il mai atinga orice bruta! Copiii buni si o viata frumoasa se fac doar cu oameni buni si frumosi sufleteste! Iar brutele astea care au dat chiar macar o data intr-o femeie sa gandeasca de 10 ori inainte de a mai face asa ceva.Pe langa faptul ca deranjeaza linistea publica si sperie lumea pe strada sau unde s-or afla ei , isi strica propria lor viata si daca spun ca pana la" Dumnezeu te mananca sfintii" sa le intre bine in cap ca va veni o zi cand "pana la Dumnezeu ii va manca privarea de libertate"!
       Fetelor, femeilor fiti destepte si iubiti- va pe voi inseva , alungati gandurile urate, evitati gesturile necugetate si alegeti o viata frumoasa alaturi de oameni frumosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu