Retete monti

Retete monti

joi, 15 decembrie 2011

Pui la cuptor cu dovlecei prajiti



Ingrediente:
  • pui sau pulpe de pui la cuptor
  • dovlecei
  • iaurt
  • usturoi
  • ulei de floarea soarelui si sare
Mod de preparare:
  • puiul l-am facut separat la cuptor,pe capac, cu tot felul de condimente
  • am spalat dovleceii si i-am taiat rondele mai groase
  •  am incins cratita, am adaugat putin ulei (dovleceii lasa apa) si 1 catel de usturoi pt aroma pe care l-am scos cand ama daugat dovleceii
  • am adaugat dovleceii i-am acoperit cu un capac si i-am mai intors din cand in cand...exact ca la pastai

  • ca sa nu poftesc la cartofi prajiti eu mi-am facut acesti minunati dovlecei care au fost mult mai gustosi:)
  • asa vor arata cand sunt gata de asezat pe farfurie
  • adaugati sare dupa gust...eu nu am pus deloc deoarece era sosul condimentat cat trebuie...sunt f buni si dulci...incercati ca merita!...este un substitut al cartofilor atat pe timp de post cat si in regimuri de slabire.

  •  "prea bun prea ca la tara" a fost:)! nu mi-au murit laudatorii ci asa mi s-a spus la masa
  •   POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu