Retete monti

Retete monti

vineri, 15 iulie 2011

Chec zebra

...prajitura preferata a lui Mario servita pe post de gustare la serviciu...imi plac f mult retetele simple...una pentru ca sunt usor de executat si doi la mana pentru ca am eu un confort psihic:)....le vad mai sanatoase...am citit retete care contin si faina si amidon,  praf de copt sau margarina acolo unde chiar nu e cazul si multe altele cu care eu nu sunt de acord...DAR in viata este bine sa vezi si sa auzi de toate important e sa alegi doar ce este bun pentru tine...asadar sa purcedem la cateva detalii:)

Ingrediente:

oua 5
zahar 200 gr
faina 250 gr
praf de copt 1 lingurita
cacao 2 linguri cu varf
esenta de migadele ( orice alta esenta...dupa gust)
1 varf de sare

Mod de preparare:
  • separam ouale si batem albusul spuma cu sarea si cu zaharul
  • adaugam galbenusurile pe rand si continuam sa amestecam
  • adaugam esenta
  • faina se amesteca cu praful de copt
  • adaugam faina peste compozitia cu oua si amestecam cu telul  (fara mixer) de sus in jos
  • separam compozitia in 2 parti egale
  • intr-una din ele adaugam cacao
  • pregatim tava de copt pe careo tapetam cu hartie de copt... o ungem cu putin unt sau ulei si adaugam compozitia
  • compozitia se adauga astfel, cu lingura: in centrul tavii adaugam 1 lingura compozitie alba si peste ea  (in centru)1 lingura compozitie cu cacao si alternam asa pana asezam in tava intreaga compozitie
  • introducem tava in cuptorul preincalzit la foc mediutimp de 40-45 de minute
  • se verifica cu o scobitoare daca este copt
  • Una buona merenda!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu