Retete monti

Retete monti

miercuri, 6 iulie 2011

Piept de curcan cu spanac si smantana

Aceasta este o reteta care eu o fac saptamanal pentru ca mie imi place f mult...este usor de facut si gustoasa...reteta o am de la o prietena pe nume Ramona din Torino si ii mai multumesc o data pe aceasta cale:) In afara de prajituri eu nu respect cantitatile exacte din reteta originala la niciun fel de mancare...totul e relativ si consider ca o femeie care gateste cu placere si putina indemanare nu are nevoie de un gramaj exact.

Ingrediente...eu am avut urmatoarele:
  •  piept de curcan ( sau de pui)  400 gr
  • spanac fiert 300 gr (am folosit spanac congelat 5 cuburi)
  • 1 ceapa alba mai mica (nu puneti f multa ceapa ci doar pt gust, sa indulceasca putin)
  •  smantana 200 ml
  • ulei , sare , piper si ierburi dupa gust...eu am avut un mix
 Mod de preparare:

  • incalzim bine tigaia,  adaugam uleiul si dupa ce se incinge  uleiul adaugam carnea si lasam pe foc 5 min...nu avem prajeala aici deoarece carnea va lasa apa si se va forma un suc in care fa fierbe.
  • adugam si ceapa taiata pestisor (la acest fel de mancare eu ceapa nu o tai cubulete) si mai lasam pe foc alte 5 min pana se inmoaie ceapa

  • adaugam spanacul bine scurs...amestecam dupa care ...
  • adaugam si smantana si mai lasam pe foc alte 5 min


  • condimentam cu sare si piper si "Pofta buna!"


 Acest fel de mancare se poate servi si rece dar  trebuie consumat in aceeasi zi ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu