Retete monti

Retete monti

joi, 7 iulie 2011

Pastrav in sos de ardei

Ingrediente:
  • 1 pastrav
  • 1 ardei gras rosu ( gogosar)
  • 200 ml sos ardei + ierburi dupa gust, sare (sosul meu era cumparat si condimentat deja)
  • 3 linguri otet de mere (optional)
  • nu am pus deloc ulei
Mod de preparare:

  • in general merg pe retete destul de simple asa ca nu este nicio filosofie dar de gustos e foarte:)
  • am pus pestele cu ardeii taiati felii in tava  la cuptor (preinca;zit)  la 170-180 grade
  • cand s-au inmuiat ardeii si pestelee aproape gata am pus sosul de ardei,  otetul si am mai lasat 5 min
  • eu am pus pestele la sare cu lamaie cu cateva ore inainte iar sosul de ardei era deja condimentat asa ca nu am mai adaugat sare
  • sosul care ramane il servim la urmatoarea masa cu paste
  • Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu