Retete monti

Retete monti

marți, 19 iulie 2011

Vinete cu mozzarella

...mmm o bunatate!:)...este o reteta deja promisa verisorilor mei cand ajung acasa...noi le-am servit cu sos de usturoi si otet de mere.

Ingrediente ( 2 persoane):
  • vinete - 1
  • rosii - 2
  • mozzarella 250 de gr
  • ulei de struguri (masline)
  • otet
  • sare
  • cimbru (sau busuioc  verde)
Mod de preparare: 
  • spalam vinetele si rosiile si le uscam cu hartie de bucatarie sau un prosopcurat
  • le taiem rondele...vinetele mai groase
  • incalzim gratarul pe flacara de la aragaz
  • punem legumele pe gratar si le lasam pe o parte si pe alta pana capata o usoara culoare maronie
  • taiem mozzarella felii
  • asamblam: o felie de vanata , o felie de mozzarella si una de rosie (eu am pus doua de rosii ca erau mai mici...si la mozzarela la fel ...era in forma dreptunghiulara)
  • ultimul strat va fi de rosie
  • introducem la cuptorul preincalzit la foc mare  pana cand incepe sa se topeasca mozzarella...maxim 5  min....alternative: cuptor cu microunde 50 de secunde sau tot pe gratar la foc mediu 
  • le-am presarat cu cimbru uscat si ulei de struguri amestecat cu putina sare si o lingurita de otet...vinegreta il faceti dupa gust...noi am adugat si un catel de usturoi dar este optional
  • Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu