Retete monti

Retete monti

miercuri, 13 iulie 2011

Mancarica de mazare ( cu seminte de in)

...un fel de mancare f simplu de facut care imi aminteste de copilarie si in special de gradinita cand ceream si a doua portie:)...in general mazarea place copiilor...si daca tot v-am vb pe scurt de dieta Monti am sa va spun ca eu nu mai folosesc de vreo cativa ani buni rantasul (faina alba) in mancare sau amidon de cartofi pentru a ingrosa sosurile...ca sa dau o consistenta acestui fel de mancare m-am gandit sa "leg" mazarea cu 2, 3 linguri de seminte de in macinate...nu are vreun gust ciudat sau nou...deloc...mazarea isi pastreaza aroma si gustul ei ...incercati macar o prima data de curiozitate si pe urma mai discutam:)

Ingrediente:

piept de curcan 500 gr
ceapa 1
mazare 500 gr (folosesc mazare congelata...cea din conserva poate contine zahar si nu numai..cititi etichetele!)
ulei , sare, piper si marar
suc de rosii cca 50 ml
suc de ardei 50 ml
2, 3 linguri de seminte de in macinate

Mod de preparare:
  • incingem bine tigaia si adaugam uleiul
  • apoi carnea...va lasa si ceva apa si spumam daca e cazul...si lasam pana se facea carnea pe ambele parti


  • adaugam ceapa taiata cubulete si lasam sa se caleasca pana se inmoaie
 
  • adaugam mazarea , 2 cani cu apa si sare dupa gust, acoperim cu capac si lasam sa fiarba 20, 30 min...depinde de mazare 



  • cand e aproape gata adaugam sosul de ardei si sucul de rosii si lasam sa mai dea un clocot
  • mai potrivim de sare daca e cazul si adaugam piper dupa gust
  • luam oala de pe foc si adaugam cele 2 , 3 linguri de seminte de in proaspat macinate (cu masina de cafea) si amestecam bine 
  • presaram cu marar fie proaspat sau uscat in cazul meu si "Pofta buna!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu