Retete monti

Retete monti

duminică, 17 iulie 2011

Ficatei cu sos de usturoi si marar

...ceva rapid si delicios...eu i-am papat cu legume iar Mario cu mamaliguta...

Ingrediente:

  • ficatei proaspeti
  • brocoli si conopida
  • faina de malai
  • iaurt integral
  • usturoi
  • marar
  • sare
  • ulei

    Mod de preparare:
    • am fiert legumele (f putin)
    • am prajit ficateii (mai mult in abur)si le-am adaugat sarea abia dupa ce i-am scos pe platou
       (daca adaugam sare in timpul coacerii riscam sa se intareasca ficateii)
    • am facut sosul de usturoi cu iaurt si marar...am chisat usturoiul cu sare si l-am omogenizat cu 1 lingurita de ulei de struguri...am adaugat iaurtul si mararul
    • am facut mamaliguta
    • si am asezat pe platou :)
    • Pofta buna!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu