Retete monti

Retete monti

luni, 4 iulie 2011

TOTOLINO

L-ati vazut cumva pe zdreanta cel cu ochii de faianta?;))...ei bine , acesta este unul din versurile pe care i-l spun zilnic lui Toto cand il alint...si daca unii dintre voi va intrebati cine este Toto m-am gandit sa va vin in ajutor si sa vi-l prezint :)...Toto este catelusul nostru pe care noi il tratam si il iubim exact ca pe un copil , evident cu particularitatile de rigoare...nu trebuie sa uitam ca el este un catelus si are uneori alte nevoi de cat ar avea un pui de om:)...aceasta minune de catel a venit in viata noastra exact dupa ce tatal meu a parasit aceasta lume iar eu am avut curajul sa recunosc ca simteam la acel moment cum ma apropii de o mare depresie...TOTO a fost SALVAREA!...datorita lui mi-am recapatat zambetul si linistea de zi cu zi, serviciul si nu in ultimul rand vocea plina de bucurie a mamei si fratelui meu de la celalalt capat al firului de telefon cand ii sun si le spun :"Toto va saluta si el" :)..."tata iubea f mult animalele si copiii...ca drept dovada ca la el in geanta gaseai mereu  bomboane iar dimineata cand isi deschidea magazinul isi bea cafeaua in compania dnei de serviciu si al animalutelor vagaboande din zona (din pacate asa e in Ro)...cand ma duceam acasa imi arata mereu cu mandrie ce flori are in gradina si daca era prin trecere vreo pisicuta sau un catelus ii arunca cate  o bucata de paine:)...eu nu am fost o foarte mare iubitoare de animale dar nu le-am facut rau in viata mea...pe langa asta imi doream de mica sa am un catel mic,pufos si alb...am avut o tentativa sa adopt un catelus in timpul facultatii dar a esuat...tata imi repeta mereu:" Nu ai timp si de scoala si de catel ..ai sa iti iei la casa ta!"...de fapt ori ce faceam si nu ii convenea imi spunea:" La casa ta!"...ei bine a venit si acel "la casa ta";)) si mi-am luat catel mic , alb dar nu pufos...ci foarteee pufos si moale:) cu doi ochisori perfect negri si un nasuc foarte bine pigmentat....de la distanta ai zice ca are 3 ochisori:)...Toto este o papusa de plus cu viata:)si de fiecare data cand vorbesc si scriu despre el sau il privesc in ochi eu zambesc...cred, ca sa nu spun sunt convinsa ca tata,  de acolo de unde cred eu ca este foarte bine si se bucura alaturi de intreaga familie , a contribuit la venirea acestui nou membru al familiei:)...a fost cu siguranta catelul potrivit la momentul potrivit...Toto , ne-a adus atata fericire cat nu pot eu exprima in cuvinte, atatea zambete cat sa intreaca infinit lacrimile de durere, atata bucurie cat sa ne acopere la sfarsit de zi tot stresul si nervii de la serviciu si atata intelepciune incat sa cred ca placerile vietii nu sunt nici pe departe banii multi si lucrurile materiale.Si datorita caracterului frumos Toto este foarte iubit in oras si apreciat si imi salta inima de bucurie cand lumea ne felicita si ne spun" Complimenti!":)...deci ce poate sa faca mai mult pentru noi aceasta minune de catel frumos si ascultator si ce sentiment poate fi mai frumos decat acela de armonie in sufletul tau...va doresc sa va bucurati de copiii vostri , de animalutele voastre si sa nu uitati ca nimeni nu stie cand moare si ca timpul poate fi f scurt pe aceasta lume iar viata trebuie traita de pe azi pe maine si nu de pe azi pe batranete...bucurati-va de micile placeri ale vietii de zi cu zi aparent banale SI nu asteptati marile realizari cu "banii sub perna" in speranta ca "si maine e o zi"...cu siguranta va fi si maine o zi dar nu stii sigur daca va fi si a ta...bucurati-va de ce aveti azi! sa faceti din neplaceri placeri , din ganduri negre ganduri mai putin negre si sa traiti frumos , curat si armonios cu voi insiva! ASTA NE-A INVATAT PE NOI ACEST GHEMOTOC MINUNAT CARE SE NUMESTE TOTO!:)
 Toto in prima zi la noi- 2 luni si 5 zile
Toto la 3 luni
Toto acum 2 zile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu